Gerda Tėvelytė "Mano nesutiktai meilei"

Brangus mano Ieškomasis,

milijonas ir vienas žodis. Nulis sakinių. Gerai jau išvirto trys. Ką aš tau norėjau pasakyt... Taigi! Rugsėjis atėjo, o aš tavęs neradau. Kaktusas dykumoje mane įtikinėjo, kad aš pasiklydau. Bet aš juk žinau kelią iki tavęs, brangusis mano. Juk turiu tavo namų raktus. Man juos įdavė kiti meilės nešiotojai.

Žinau, kad kiekvieną rytą kvepia nupjauta žolė po tavo langu. Tas kvapas tave žavi. Tu mėgsti žiūrėti į dangų - į tą žydrumą, kuriame galima pasiklysti. Man atrodo, kad tas kelias pas tave veda kažkur per uolas...

Ach tas neraliuotas kaktusas būsiąs teisus.

Nesijaudink, brangusis mano. Aš turiu drąsos ir veržlumo eiti. Man tavo laimė svarbi. Pati svarbiausia. Juk aš tik tavęs ir ieškau. Bet esu nepakaltinama. Nelabai prisimenu kaip tu atrodai...
Ruduo. Ach tas ruduo užkapojo mane kaštonais. Jie visada krenta man ant galvos, kai aš miegu. Prabundu ir aiškiai prisiminu, kad sapnavau tave. Mačiau tavo veidą apšviestą saulėje. Bet saulė nepažabota, uždengia tavo akių spalvą ir kiekvieną sykį, kai žiūriu kažkam į akis, nesu tikra ar tai tu. 
Brangusis mano būsimos meilės nešiotojau, aš privalau tave surasti kuo greičiau. Paskutinė mano viltis yra šis laiškas. Tikiuosi jis tave pasieks ir tu man atsiųsi savo adresą. Labai noriu tave aplankyti. Pasirodo aš tikrai esu paklydusi.

Tavo nerealiai faina ateinanti meilė.

Autorė Gerda Tėvelytė

Komentarai